אריאל: "נילחם במתווה הכותל בכל הכלים העומדים לרשותנו"

מנדי אושר 1 Comment on אריאל: "נילחם במתווה הכותל בכל הכלים העומדים לרשותנו"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל פונה היום בכנס ירושלים לראש הממשלה בנימין נתניהו ודרש: תחזיר את פולארד, לדבריו: "נתניהו צריך לבקש מהנשיא לקחת יחד עמו נוסע נוסף בחזרתו ארצה, את יונתן פולארד". אני רוצה לומר למר נתניהו שיאמר לנשיא ולממשל החדש, שיודיע לנשיא שהוא מתכוון להעביר את החוק להחלת הריבונות הישראלית על מעלה אדומים תחילה.. עוד אמר אריאל כי: "בימים אלה יש וויכוח מה ולאן לכוון את הבנות, לשירות הלאומי או לצבא. אני יכול לספר על בנותיי שעשו את שירותם לקהילה בשירות הלאומי. זה אמנם שנתיים אבל זו התרומה הטובה ביותר לדעתי".

דבר נוסף, "אני רוצה לנגוע בעוד נקודה והיא מתווה הכותל. ראשית צריך לומר בכל מקום שאנחנו בכלל צריכים להיות למעלה על ההר. בהר הבית. יש לנו כבוד גדול לכותל המערבי שלא זזה ממנו שכינה. אבל צריך לזכור שהמקום הכי קדוש הוא הר הבית."לפני מספר חודשים החליטה ממשלת נתניהו לאשר מתווה חדש לכותל שהוא למעשה הכרה ברפורמים. אני ועוד שרים בממשלה הצבענו נגד. אין כל סיבה שנכיר בארץ בזרם הרפורמי למרות שהם אחים ואחיות שלנו"

עוד דיבר השר על סוגית השבת, לדבריו: "אנחנו, השרים יחד עם הרבנות הראשית, הודענו לראש הממשלה כי עליו לשנות את המתווה וכי אם לא יעשה זאת אנו נילחם בכל הכלים העומדים לרשותנו במתווה הזה. בנוסף, יש עניין נוסף והוא קדושת השבת, כולם יודעים שיש בג"ץ תלוי ועומד בעניין פתיחת עסקים בשבת בת"א. וכולם יודעים גם שמה שיקרה בת"א יקרה בכל הארץ, אולי לא בבני ברק, אבל בכל שאר המקומות. אני רוצה שיהיה ברור שאין דבר כזה. לא ייפתחו עסקים בשבת בארץ ישראל, השבת היא ערך עליון. הקב"ה נתן אותה לנו ולימדנו את כל העולם. ובכלל, אנחנו הגענו לכנסת לדאוג לעם ישראל ולארץ ישראל, אבל לא רק. אלא גם לעניינים של הכותל ושל שבת קודש. ואנחנו נילחם על העקרונות האלה".



1 תגובות

מיין תגובות